onsdag 8 augusti 2012

DIY




Dagens fotoutmaninginlägg bjuder på lite fler än bara en bild...

Vi har provat på att göra egna glassar. Vi frös in bitar av mango, kiwi och hallon tillsammans med hallon/päronsaft och resultatet uppskattades av barnen. Fast det hade nog varit ännu godare om det varit riktigt varmt och soligt ute och inte som idag kallt och blåsigt vilket medförde att vi provsmakade glassarna inne istället.

1. Dagens... | 2. Gammal och ung | 3. Porträtt | 4. Djur | 5. Något jag fått eller ärvt | 6. Min favoritplats | 7. En hörna av trädgården... | 8. DIY | 9. Frukost | 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje |

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar